کیوسک اور ای سہولت

نادرا
کیوسک اور ای سہولت
https://www.nadra.gov.pk/ur/wp-content/uploads/2023/12/identity-services-featured.png
https://www.nadra.gov.pk/ur/wp-content/uploads/2023/12/Kiosk-and-e-Sahulat.png
https://www.nadra.gov.pk/ur/wp-content/uploads/2023/12/Kiosk-and-e-Sahulat.png

نادرا نے اپنا ای کامرس پلیٹ فارم تیار کیا ہے جو عام لوگوں اور تنظیموں کو مختلف آؤٹ لیٹس کے ذریعے آن لائن ادائیگی اور وصولی کی سہولت فراہم کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ یہ آؤٹ لیٹس اس کے فرنچائز نیٹ ورک کے ذریعے عوامی مقامات پر نصب کیے گئے ہیں اور محفوظ انٹرنیٹ کنیکشن کے ذریعے نادرا کے نیشنل ڈیٹا ویئر ہاؤس سے منسلک ہیں۔یہ سسٹم صارفین کی سہولت میں اضافہ کرتے ہوئے بل کی ادائیگیوں اور دیگر الیکٹرانک لین دین کا ایک آسان، کم لاگت متبادل پیش کرتا ہے۔

لین دین اور نظام کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے درخواست میں درج ذیل ترجیحات اور خصوصیات شامل کی گئی ہیں۔

صارف کی ضرورت کے مطابق لین دین کے لیے ذاتی حفاظتی ترتیبات
آئی ایس او 8583 معیارات پر تیار کیا گیا۔
بائیو میٹرک اور ذاتی شناختی نمبر کی سطح کی سیکیورٹی
ہر لین دین کے لیے ہوپنگ انکرپشن الگورتھم

تقریباً تمام (چند مستثنیات کو چھوڑ کر)قومی یوٹیلیٹیسروس فراہم کرنے والے اور ٹیلی کام آپریٹرز نادرا ای سہولت کے ساتھ منسلک ہیں جو اسے تجارتی اعتبار سے قابل عمل اور قابل اعتماد نیٹ ورک بناتا ہے۔ فی الحال دستیاب خدمات اور مصنوعات کا ایک مختصر اکاؤنٹ یہ ہے:

بل کی ادائیگی:

یوٹیلیٹی کمپنیاں، بجلی، پانی، فون، گیس
کھاتہ داروں کے ذریعہ بینکوں کی ادائیگی

نقد رقم کی تقسیم:

ای گورننس کے منصوبوں کے لیے فنڈز کی تقسیم

دوسرے آلات:

قومی شناختی کارڈ کی تصدیق کی خدمت

مقامی منصوبے

موبائل:  1777 

+92 51 111 786 100

حقوق ۲۰۲۳ء نادرا۔ جملہ حقوق محفوظ ہیں۔

Version : 1.2.1

حقوق ۲۰۲۴ء نادرا۔ جملہ حقوق محفوظ ہیں۔

Version : 1.2.1