رابطہ کریں

نادرا
رابطہ کریں

نادرا 24/7 آپ کی خدمت میں حاضر ہے اور ہمیں نادرا کی خدمات/ مصنوعات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال، مشورے یا شکایت پر عمل کرنے میں خوشی ہوگی۔ براہ کرم ہم سے رابطہ کرنے کے لیے درج ذیل طریقوں میں سے ایک کا انتخاب کریں۔

ہمیں کال کریں
1777 , +92 51 111 786 100
ہم سے رجوع کریں۔
استفسار، تجاویز اور شکایات کے لیے  یہاں کلک کریں
پتہ
اسلام آباد اسٹیٹ بینک آف پاکستان بلڈنگ، شاہراہِ جمہوریت G-5/2 G-5،
سوالات/شکایات کے لیے چیٹ : آپ کے تمام آن لائن سوالات/شکایات کے لیے رابطے اور فوری مدد کے عمل کو تیز کرنے کے لیے، نادرا پاک آئیڈینٹیٹی نے فوری چیٹ آپشن شروع کیا ہے، جو ٹکٹ کے ذریعے شکایت شروع کرنے کے روایتی طریقہ سے کہیں زیادہ تیز ہے۔ براہ کرم "یہاں چیٹ کریں"پر کلک کریں، اور آپ اپنے سوال کے حل اور رہنمائی کے لیے ہمارے نادرا کے نمائندے سے رابطہ کریں گے
اب آپ اپنے ایپلیکیشن ان باکس سے اپنی درخواست کا اسٹیٹس چیک کر سکتے ہیں۔ پاک آئی ڈی میں لاگ ان کرنے اور درخواست کی حیثیت چیک کرنے کے لیے براہ کرم نیچے دیئے گئے لنک پر عمل کریں۔
: ہم سے اس پر بات کریں

[email protected]

: ہر جمعرات سے

1500 to 1600 Hrs PKT

آڈیو/ویڈیو کال کا دورانیہ ہر ایک کے لیے زیادہ سے زیادہ 3 منٹ ہے۔

آن لائن پروسیسنگ سے متعلق شکایات کا صرف جواب دیا جائے گا۔

    موبائل:  1777 

    +92 51 111 786 100

    حقوق ۲۰۲۳ء نادرا۔ جملہ حقوق محفوظ ہیں۔

    Version : 1.2.1

    حقوق ۲۰۲۴ء نادرا۔ جملہ حقوق محفوظ ہیں۔

    Version : 1.2.1