پاک آئی ڈینٹٹی کے سوالات

نادرا
پاک آئی ڈینٹٹی کے سوالات
سروس کے بارے میں
مجھے پاک آئی ڈینٹٹی کا انتخاب کیوں کرنا چاہیے؟
  • یہ تیز ہے : بغیر کسی پریشانی کے کچھ ہی مراحل میں درخواست دیں۔
  • یہ آسان ہے : اپنے گھر یا دفتر کی سہولت سے ویب انٹرفیس یا پاک آئیڈینٹی موبائل ایپلیکیشن (اینڈرائیڈاور آئی او ایس) کا استعمال کرتے ہوئے کسی بھی وقت دنیا میں کہیں سے بھی اپنے شناختی کارڈ کے لیے درخواست دیں۔
  • دنیا بھر میں تر سیل: چاہے آپ پاکستان میں رہتے ہوں یا بیرون ملک، آپ کا کارڈ آپ کی دہلیز پر پہنچا دیا جائے گا۔
براؤزر/ریزولوشن کی مطابقت
پاک آئی ڈینٹٹی ویب ایپلیکیشن کو کس براؤزرز کے ذریعے چلایا جاسکتا ہے ؟
:پاک آئی ڈینٹٹی ویب ایپلیکیشن کو با آسانی مندرجہ ذیل براؤزرز کے ذریعے چلایا جاسکتا ہے
  • مائیکروسافٹ ایج - Microsoft Edge
  • گوگل کروم - Google Chrome
  • فائر فاکس - Firefox
  • اوپیرا - Opera
رجسٹریشن اور لاگ ان
کیا میں اپنے فیملی کے افراد (باپ، ماں، بہن، بھائی، بچے یا شریک حیات) کے علاوہ دیگر افراد کے لیے پاک آئی ڈینٹٹی کے ذریعے شناختی دستا ویزات کے لیے درخواست دے سکتا / سکتی ہوں؟

پاک آئی ڈینٹٹی کے ذریغے صرف فیملی کے افراد جیسے والد، والدہ، بہن، بھائی، شریک حیات اور بچوں (سوائے سی آر سی اور جوونائل کارڈ ہولڈرز کے) کی شناختی دستاویزات کے لیے درخواست دی جا سکتی ہے۔

اگر میں اپنا پاس ورڈ بھول گیا ہوں تو مجھے کیا کرنا چاہیے؟

اگر آپ اپنے پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ کا پاس ورڈ بھول گئے ہیں، تو براہ کرم آئی ڈینٹٹیی لاگ ان پیج پر "پی پی پاس ورڈ بھول گئے" کے لنک پر کلک کریں اور اپنا پاس ورڈ تبدیل کریں

اگر مجھے شک ہو کہ میرا پاس ورڈ چوری ہو گیا ہے یا دوسروں کے سامنے ظاہر ہو گیا ہے تو مجھے کیا کرنا چاہیے؟

اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کا پاس ورڈ چوری ہو گیا ہے یا دوسروں کے سامنے ظاہر ہو گیا ہے ، تو براہ کرم فوری طور پر اپنا پاس ورڈ تبدیل کریں۔

میرے انگلیوں کے نشانات بائیو میٹرکس کی موبائل ایپ کے ذریعے تصدیق نہیں ہوئی، مجھے کیا کرنا چاہیے؟

انگلیوں کے نشانات بائیو میٹرکس میچنگ میں ناکامی کی صورت میں، آپ چہرے/ سیلفی بائیو میٹرکس کے ذریعے اپنے صارف اکاؤنٹ کی تصدیق کر سکتے ہیں۔

کیا ویب سائٹ یا موبائل ایپ پر پاک آئی ڈینٹٹی صارف اکاؤنٹ بنانے کے لیے بائیو میٹرک تصدیق لازمی ہے؟

جی ہاں، اکاؤنٹ بنانے کے دوران،شناختی نمبر کی تفصیلات فراہم کرنے کے بعد، اگلا مرحلہ بائیو میٹرک تصدیق ہے۔ صارف کے اکاؤنٹ کو چالو کرنے کے لیے بائیو میٹرک تصدیق لازمی ہے، غیر تصدیق شدہ صارفین کسی بھی درخواست پر کارروائی نہیں کر سکتے۔

کیا میں غیر تصدیق شدہ پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ کے ذریعے درخواست پر کارروائی کرسکتا / سکتی ہوں؟

کسی بھی درخواست پر کارروائی کرنے سے پہلے فنگر پرنٹس کی بائیو میٹرک تصدیق یا چہرے/سیلفی کی بائیو میٹرک تصدیق لازمی ہے۔

میں نے اپنا اکاؤنٹ غلط ای میل/موبائل نمبر کے ساتھ رجسٹر کیا ہے۔ مجھے کیا کرنا چاہیے؟
آپ اپنے اکاؤنٹ کو درست ای میل/موبائل نمبر کے ساتھ دوبارہ رجسٹر کر سکتے ہیں۔ آپ کو نیا ای میل آئی ڈی فراہم کرنا ہوگا۔
کیا میں اپنا پاس ورڈ تبدیل کر سکتا ہوں؟

جی ہاں، آپ اپنے پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ میں لاگ ان ہونے کے بعد 'اپ ڈیٹ پاس ورڈ' کا اختیار استعمال کرکے اپنا پاس ورڈ تبدیل کر سکتے ہیں۔

کیا میں پاک آئی ڈینٹٹی پر اکاؤنٹ بنا سکتا/سکتی ہوں اگر میں پاکستانی قومی شناختی کارڈ کا حامل نہیں ہوں؟

نہیں، صرف آپ کے فیملی کے وہ افراد (ماں، باپ بہن، بھائی، بیٹا، بیٹی 18سال سے زائد عمر) جو شناختی کارڈ (قومی شناختی کارڈ، نائکوپ ، پاکستانی اوریحن کارڈ) کے حامل ہیں، پاک آئی ڈینٹٹی ویب سائٹ اور موبائل ایپ پر اکاؤنٹ بنا سکتے ہیں اور اپنے یا فیملی کے دیگر ارکان (ماں، باپ، بہن، بھائی، بچے 18 سال یا زائد عمر) کی شناختی دستاویزات کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

اگر میں اپنا پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ کسی وجہ سے نہیں بنا سکا تو کیا میں اپنے فیملی کے افراد (ماں، باپ، بہن، بھائی، بچے 18 سال یا زائد عمر کے) یا شریک حیات کا پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ آن لائن درخواست دینے کے لیے استعمال کر سکتا ہوں؟

جی ہاں، اگر کسی وجہ سےآپ اپنا پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ بنانے میں کامیاب نہیں ہوئے، تو آپ اپنے فیملی کے افراد (ماں، باپ، بہن، بھائی، بچہ 18 سال یا زائد عمر کے) یا شریک حیات میں سے کسی کے پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ کے ذریعے شناختی دستاویزات کے لیے درخواست دے سکتے ہیں ۔ براہ کرم اس بات کو یقینی بنائیں کہ فیملی کے افراد (ماں، باپ، بہن، بھائی، بچے 18 سال یا زائد عمر کے) یا شریک حیات جن کا پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ آپ استعمال کرینگے ان کا نادرا شناختی کارڈ کا ریکارڈ پہلے سے ہی آپ کے ریکارڈ (فیلی ٹری) سے منسلک ہوں۔

اگر میں نے پاکستانی شناختی کارڈ حاصل یا رجسٹر نہیں کیا ہے تو کیا میں پاک آئی ڈینٹٹی پر اکاؤنٹ بنا سکتا/سکتی ہوں؟

صرف خاندان کے افراد جو شناختی کارڈ (این آئی سی، قومی شناختی کارڈ برائے سمندر پار پاکستانی، پاکستان اوریجن کارڈ) کے حامل ہیں تو پاک آئی ڈینٹٹی پر اکاؤنٹ بنا سکتے ہیں اور خود یا اپنے فیملی کے افراد/ شریک حیات کے لیے درخواستوں پر کارروائی کر سکتے ہیں۔

میں پاک آئی ڈینٹٹی پر صارف اکاؤنٹ بنا رہا ہوں، لیکن مجھے اپنے ای میل پر تصدیقی او ٹی پی/ پن موصول نہیں ہوا؟ اس کا حل کیا ہے۔

ای میل ایڈریس فراہم کرنے کے بعد، آپ کو 4 ہندسوں کا تصدیقی او ٹی پی/پن موصول ہوگا۔ اگر ای میل آپ کے ان باکس میں موصول نہیں ہوتی ہے، تو اسے جنک/سپیم فولڈر میں دیکھنے کی کوشش کریں، بعض اوقات ای میل اسپام/جنک فولڈر میں آ جاتی ہے۔

مسائل کے حل
پاک آئی ڈینٹٹی موبائل ایپ پر انگلیوں کے نشانات کیسے حاصل کیے جائیں؟
انگلیوں کے نشانات کی کامیاب کیپچرنگ کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں۔
  1. انگلیوں کے نشانات خانوں کے ساتھ ساتھ منسلک ہونے چاہیے۔
  2. انگلیوں کے نشانات لینے کے لیے سادہ پس منظر یا سفید کاغذ کا استعمال کریں۔
  3. اچھی طرح سے روشن ماحول میں فنگر پرنٹس کیپچر کریں۔
  4. ہاتھ/انگلیوں کو مستحکم یا ٹھوس سطح پر رکھ کر ساکت رکھیں۔
  5. انگلیوں کے درمیان مناسب فاصلہ ہونا چاہیے۔
  6. انگلیوں کے نشانات کیپچر کرتے وقت، ہاتھ کیمرے سے زیادہ دور یا بہت قریب نہیں ہونا چاہیے۔
  7. انگلیوں کو جھکائیں نہ موڑیں۔


نوٹ: درخواست دہندہ کو موبائل ایپ کے ذریعے فنگر پرنٹس حاصل کرنے کی 10 کوششوں کی اجازت ہے۔ ناکامی کی صورت میں، درخواست دہندہ کو تصدیق کرنے والے فارم پر انگلیوں کے نشانات فراہم کرنا ہوں گے۔ آپ اس لنک کے ذریعے ایک خالی تصدیق کنندہ فارم ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔
ڈی پی آئی 600 کیا ہے؟ فنگر پرنٹس فارم کو 600 ڈی پی آئی تفصیلات پر کیسے اسکین کریں؟
"ڈی پی آی " کا مطلب ہے "ڈاٹس فی انچ"، اسکیننگ میں ریزولوشن کی پیمائش۔ 600 ڈی پی آی کا مطلب ہے 600 نقطے یا پکسلز فی انچ اسکین کیے جاتے ہیں۔ فارم کو 600 ڈی پی آئی (ڈاٹ فی انچ) پر اسکین کرنے کے لیے درج ذیل اقدامات ہیں۔
  1. اسکینر پر فنگر پرنٹس کا فارم رکھیں۔
  2. اسکینر پر اسکین بٹن دبائیں۔
  3. مندرجہ ذیل اسکرین ظاہر ہوگی۔
  4. آگے بڑھنے کے لیے ٹھیک ہے پر کلک کریں۔
  5. درج ذیل ونڈو اگلی ظاہر ہوگی۔
  6. فارم کو اسکین کرنے کے لیے، درج ذیل پیرامیٹرز کو منتخب کریں:
    • کلر فارمیٹ ڈراپ ڈاؤن باکس سے گرے اسکیل کو منتخب کریں۔
    • فائل ٹائپ ڈراپ ڈاؤن باکس سے جے پی جی (جے پی جی فائل) کو منتخب کریں۔
    • ریزولوشن (ڈی پی آی ) باکس میں 600 ڈی پی آی منتخب کریں۔
  7. پھر اسکین بٹن پر کلک کریں۔
  8. اسکیننگ مکمل ہونے کے بعد، درج ذیل ونڈو اسکین فائل کو محفوظ کرنے کے لیے ظاہر ہوگی۔
  9. اپنی اسکین شدہ دستاویز کو ڈیفالٹ پرنٹر مقام پر محفوظ کرنے کے لیے امپورٹ بٹن پر کلک کریں۔
  10. ایک بار فائل محفوظ ہونے کے بعد، سسٹم خود بخود کھولتا ہے اور اسکین شدہ فائل کا مقام دکھاتا ہے۔
  11. اب فائل پاک شناخت ویب ایپلیکیشن پر اپ لوڈ ہونے کے لیے تیار ہے۔
اگر مجھے سسٹم میں یہ مسئلہ درپیش آئے "خرابی: آپ سمارٹ قومی شناختی کارڈ درخواست دینے کے اہل نہیں ہیں، مزید معلومات کے لیے براہ کرم نادرا سینٹر تشریف لے جائیں " تو مجھے کیا کرنا چاہیے؟
:یہ مسئلہ ان وجوہات کی وجہ سے درپیش آتا ہے
  • آپ کے شناختی کارڈ کی معیاد ختم ہوئے ایک سال سے زیادہ کا عرصہ گزر گیا ہو۔
  • آپ کا ریکارڈ مزید تصدیق کے لیے نشان زدہ ہو۔
ان میں سے کسی بھی مسئلے کو حل کرنے کے لیے آپ کو نادرا سینٹر تشریف لے جانا ہوگا۔
میں اپنی تصویر اپ لوڈ کرنے سے قاصر ہوں۔ مجھے کیا کرنا چاہیے؟
اپنی تصویر کو کامیابی سے اپ لوڈ کرنے کے لیے درج ذیل اقدامات پر عمل کریں۔
  • طول و عرض کو 350 * 467 پکسلز یا اس سے زیادہ پہ مقرر کرنے کو یقینی بنائیں۔
  • تصویر کا معیار بہت اچھا ہونا چاہیے۔
  • تصویر کا فارمیٹ جے پی جی/ پی این جی ہونا چاہیے۔
ان ہدایات پر عمل کرنے کے بعد، تصویر کامیابی کے ساتھ اپ لوڈ ہوجائے گی، ناکامی کی صورت میں، براہ کرم مدد کے لیے این سی سی ا یم ایس کے ذریعے ہم سے رابطہ کریں۔ اپنی درخواست کی مکمل متعلقہ معلومات جیسے ٹریکنگ آئی ڈی، شناختی کارڈ نمبر، اسکرین شاٹس فراہم کریں۔
میں نے فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ (ا یف آر سی) کے لیے درخواست دی ہے لیکن مجھے یہ کورئیر یا ای میل کے ذریعے موصول نہیں ہوا؟
آپ کو اپنا فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ (ا یف آر سی) ای میل کے ذریعے پی ڈی ا یف فارمیٹ میں ملے گا یا آپ اپنے پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ میں موبائل ایپ کے ذریعے بھی ڈاؤنلوڈ کر سکتے ہیں۔ایف آر سی کی درخواست پہ 1-2 دن میں عمل درآمد کیا جاتا ہے ۔ کورئیر کے ذریعے فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ کی ترسیل دستیاب نہیں ہے۔ اگر اس کے باوجود، آپ کو ایف آر سی اپنے ای میل ان باکس میں یا موبائل ایپ پر وصول نہیں کرتے ہیں، تو براہ کرم اپنے ای میل کے جنک/سپیم فولڈر کو بھی چیک کریں۔ بصورت دیگر براہ کرم این سی سی ا یم ایس سے رابطہ کریں، اپنی درخواست کی مکمل تفصیلات جیسے ٹریکنگ آئی ڈی، شناختی کارڈ نمبر ، اسکرین شاٹس فراہم کریں، اور آپ کو حل فراہم کیا جائے گا۔
میں مطلوبہ دستاویزات اپ لوڈ نہیں کر سکتا کیونکہ سسٹم میں زیادہ سے زیادہ 10 دستاویزات اپ لوڈ کرنے کی حد ہے۔ اب مجھے کیا کرنا چاہیے؟

پاک آئی ڈینٹٹی پر تمام درخواستوں کی اقسام کے لیے 10 دستاویزات منسلک کرنے کی حد ہے۔ تاہم، اگر نادرا کیس آفیسر کو کوئی اضافی دستاویزات درکار ہوں تو آپ نادرا کیس آفیسر کو ای میل کے ذریعے مطلوبہ دستاویزات فراہم کر سکتے ہیں۔

میں فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ (ا یف آر سی ) کے لیے درخواست دے رہا ہوں، سسٹم مجھے مسئلے کی اطلاع دے رہا ہے "بہن/بھائی کا قومی شناختی کارڈ نمبر نادرا کے فیملی ٹری ریکارڈ میں نہیں ملا"۔ اب مجھے کیا کرنا چاہیے؟

آپ کو اپنے سمارٹ قومی شناختی کارڈ/سمارٹ نائیکوپ کے ترمیمی زمرے میں درخواست دینے اور متعلقہ بہن بھائی کا سمارٹ قومی شناختی کارڈ /سمارٹ نائیکوپ اپنے ریکارڈ میں شامل کرنے اور پھر فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ کے لیے دوبارہ درخواست دینے کی ضرورت ہے۔

میں شادی شدہ ہوں لیکن میں نے غلطی سے غیر شادی شدہ معلومات کے ساتھ اپنی درخواست پر کارروائی کی ہے، اب مجھے کیا کرنا چاہیے؟

آپ کو این سی سی ا یم ایس یا ہیلپ لائن 1777 (اندرون ملک موبائل صارفین) یا 9251111786100کے ذریعے ہم سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے، متعلقہ تفصیلات جیسے ٹریکنگ آی ڈی ، شناختی نمبر، دستاویزات/اسکرین شاٹس فراہم کریں اور آپ کو حل فراہم کر دیا جائے گا۔

اگر مجھے پاک آئی ڈینٹٹی ویب سائٹ یا موبائل ایپ پر اپنی درخواست جمع کرتے وقت کوئی تکنیکی مسئلہ درپیش ہو تو مجھے کیا کرنا چاہیے؟

تکنیکی مسائل یا شکایات کے لیے، آپ نادرا سنٹرلائزڈ کمپلینٹ مینجمنٹ سسٹم (این سی سی ا یم ایس) کے ذریعے ہم سے رابطہ کر سکتے ہیں۔براہ کرم تکنیکی مسئلے یا شکایت کے متعلق مکمل معلومات فراہم کریں جیسے ٹریکنگ آئی ڈی، قومی شناختی کارڈ نمبر، متعلقہ اسکرین شاٹس/دستاویزات۔

کیا میں موبائل کیمرے سے لی گئی تصویر پاک آئیڈینٹی موبائل ایپ پر اپ لوڈ کر سکتا/سکتی ہوں؟
جی ہاں، آپ براؤز بٹن پر کلک کر کے اپنی پسند کی تصویر اپنے موبائل سے اپ لوڈ کر سکتے ہیں۔ تصویر 6 ماہ سے زیادہ پرانی نہیں ہونی چاہیے۔ یا متبادل طور پر درخواست دہندہ کیپچر کے بٹن پر کلک کرکے موبائل ایپلیکیشن سے بھی تصویر کھینچ سکتا/سکتی ہے۔ تصویر لینے کے بعد خود بخود محفوظ ہو جائے گی اور پھر آپ اپنی درخواست پر کاروائی آگے بڑھا سکتے ہیں۔

:نوٹ
  • ایک سادہ یا سفید پس منظر میں تصویر کھینچیں۔
  • ہیٹ، مصنوعی لینز، چشموں یا چہرے کو دھندلا دینے والی کسی بھی چیز کے استعمال سے گریز کریں۔
  • اس بات کو یقینی بنائیں کہ چہرے پر کوئی سایہ نہ ہو، آپ کی آنکھوں پر بال نہیں ہو، اور چہرے کے واضح نظر آنے میں کوئی رکاوٹ نہ ہو۔
  • درخواست دہندہ کا چہرہ سیدھا ہونا چاہیے اور اسے کیمرے کی طرف دیکھنا چاہیے۔
  • وردی یا پس منظر سے مماثل رنگوں سے پرہیز کریں۔
  • تصویر 6 ماہ سے زیادہ پرانی نہیں ہونی چاہیے۔
  • سیاہ اور سفید تصویر قابل قبول نہیں ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ تصویر مناسب روشنی اور کنٹراسٹ میں لی گئی ہوں۔
  • خاتون درخواست گزار پیشانی، ٹھوڑی سمیت مکمل چہرےکے واضح طور پر نظر آنے کو یقینی بنانے کے بعد حجاب/عبایا میں تصویر کھینچ سکتی ہے یا اپ لوڈ کر سکتی ہے۔
  • مرد درخواست دہندہ مکمل چہرے کے واضح طور پر نظر آنے کو یقینی بنانے کے بعد ٹوپی یا پگڑی میں تصویر کھینچ سکتے ہے یااپ لوڈ کر سکتے ہے۔
  • تصویر میں بیوٹی فلٹرز یا لیرز کے استعمال اور کسی بھی قسم کی تبدیلی سے اجتناب کرے۔
میں مطلوبہ معیار یعنی 600 ڈی پی آئی، 2 ایم بی سائز کے مطابق فنگر پرنٹس فارم کو اسکین کر رہا/رہی ہوں، لیکن میں پھر بھی فنگر پرنٹ فارم اپ لوڈ کرنے سے قاصر ہوں؟
یہ مسئلہ غیر واضح فنگر پرنٹس کی وجہ سے درپیش آتا ہے جس کی تصدیق سسٹم ریکارڈ میں پہلے سے موجود فنگر پرنٹس سے نہیں کر پاتا۔ اس صورت میں، مندرجہ ذیل حل تجویز کیا جاتا ہے اپنی درخواست کے فنگر پرنٹس سیکشن میں دستیاب فنگر پرنٹس فارم کو دوبارہ ڈاؤن لوڈ کریں یا آپ اس لنک سے ایک خالی سمارٹ قومی شناختی کارڈ/سمارٹ نائکوپ/ایف آر سی فنگر پرنٹس فارم ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔
  • ایک سیاہی پیڈ کے دریغے فنگر پرنٹ کے نقوش فارم پر چسپاں کریں۔ فنگر پرنٹس کو زیادہ زور سے نہ دبائیں۔ رہنمائی کے لیے، نیچے دیے گیے فنگر پرنٹس کا نمونہ فارم دیکھیں۔
  • اسکینر کو گرے اسکیل میں 600 ڈی پی آی پر سیٹ کرکے فارم کو اسکین کریں۔
  • فنگر پرنٹ فارم کا سائز 2 ا یم بی ہونا چاہیے اور فائل کی قسم جے پی جی/پی این جی ہونی چاہیے۔
  • فارم اپ لوڈ کریں،اگر اس طریقہ کار پر بتائے گئے طریقے سے عمل کیا گیا تو اسے اس بار آپ کے انگلیوں کے نشانات کی کامیابی کے ساتھ تصدیق ہو جائے گی اور آپ کا فارم اپ لوڈ ہو جائیےگا۔
مجھے کریڈٹ کارڈ کے ذریعے فیس کی ادائیگی کے حوالے سے مسئلہ درپیش ہے۔ مجھے کیا کرنا چاہیے؟
تکنیکی مسائل یا شکایات کے لیے، آپ نادرا سنٹرلائزڈ کمپلینٹ مینجمنٹ سسٹم (این سی سی ا یم ایس) کے ذریعے ہم سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ :براہ کرم یقینی بنائیں کہ آپ نے اپنی شکایت کے ساتھ درج ذیل معلومات شامل کی ہیں
  • ٹریکنگ آئی ڈی
  • بینک کا نام
  • کریڈٹ/ڈیبٹ کارڈ فراہم کنندہ
  • ملک (درخواست کردہ)
  • ویب سائٹ یا موبائل ایپ کے مسئلے کی صورت میں اسکرین شاٹس
میں نے ایف آر سی (فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ) درخواست میں غلط تصویر اپ لوڈ کی ہے، میں اسے کیسے تبدیل کر سکتا / سکتی ہوں؟

اگر آپ نے غلط تصویر اپ لوڈ کرنے کے بعد ابھی تک درخواست جمع نہیں کرائی ہے، تو براہ کرم درخواست پر مزید کارروائی نہ کریں۔ رقم کی واپسی کے لیے فوری طور پر درخواست دیں اور رقم کی واپسی حاصل کرنے کے بعد، صحیح معلومات اور تصاویر کے ساتھ فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ (فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ) کے لیے دوبارہ درخواست دیں۔ اگر آپ پہلے ہی درخواست جمع کر چکے ہیں، تو آپ کو این سی سی ا یم ا یس کے ذریعے ہم سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے، اپنی درخواست کی مکمل تفصیلات جیسے ٹریکنگ آئی ڈی، شہری نمبر، متعلقہ اسکرین شاٹس فراہم کریں، اور آپ کو حل فراہم کیا جائے گا۔

میں (سمارٹ نائیکوپ, پاکستان اوریجن کارڈ ,فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ, کینسلیشن) درخواست کے لیے درخواست دے رہا ہوں، لیکن سسٹم مجھے یہ پیغام دے رہا ہے کہ "آپ نے درخواست کے لیے پہلے ہی درخواست دے دی ہے جو ابھی جاری ہے، آپ ابھی درخواست نہیں دے سکتے" مجھے اس تک رسائی حاصل نہیں ہے۔ میری پچھلی درخواست، اب مجھے کیا کرنا چاہیے؟

آپ کو این سی سی ا یم ا یسکے ذریعے ہم سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے، آپ کو جس مسئلے کا سامنا ہے اس کا اسکرین شاٹ فراہم کریں اور آپ کو حل فراہم کیا جائے گا۔

میں نے ایگزیکٹو فیس ادا کر دی ہے، لیکن مجھے ابھی تک میرا شناختی کارڈ نہیں ملا؟

ایسا تب ہوتا ہے جب آپ نے اپنی درخواست کے ساتھ تمام مطلوبہ دستاویزات منسلک نہیں کیے ہوں یا فراہم کردہ معلومات/دستاویزات غلط ہوں۔ ایسی صورت میں آپ سے نادرا پاک آئی ڈینٹٹی کے کیس آفیسر ای میل یا فون کال کے ذریعے رابطہ کریں گے اور مطلوبہ دستاویزات مہیا کرنے کے بعد آپ کی درخواست پر کارروائی کی جائے گی۔

مجھے اپنا شناختی کارڈ مل گیا ہے لیکن اس میں کچھ غلطیاں ہیں۔ اب مجھے کیا کرنا چاہیے؟

آپ کو این سی سی ا یم ا یس کے ذریعے ہم سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے، متعلقہ تفصیلات فراہم کریں جیسے ٹریکنگ آئی ڈی، شہری نمبر، آپ کے شناختی کارڈ میں غلطیاں، تصاویر/اسکرین شاٹس اور آپ کو حل فراہم کیا جائے گا۔

درخواست کی کارروائی
میری درخواست مسترد کر دی گئی ہے۔ مجھے کیا کرنا چاہیے؟

درخواست مسترد ہونے کی صورت میں کیس آفسر کی طرف سے وجوہات بمعہ رہنمائی آپ کو ای میل کے ذریغے بتائی جائیں گی۔ اپنے ان باکس یا جنک/سپیم فولڈر میں ای میل چیک کریں۔ اگر آپ کو ای میل موصول نہیں ہوئی ہے، تو آپ نادرا سنٹرلائزڈ کمپلینٹ مینجمنٹ سسٹم کے ذریعے ہم سے رابطہ کر سکتے ہیں یا ہیلپ لائن نمبر 1777 (اندرون ملک موبائل صارفین) یا 9251111786100+ پر کال کر سکتے ہیں۔ متعلقہ تفصیلات فراہم کریں جیسے ٹریکنگ آئی ڈی، شناختی کارڈ نمبر، اور آپ کو حل فراہم کیا جائے گا.

میں اسمارٹ آئی ڈی فارم کی تصدیق کس سے کر سکتا/سکتی ہوں؟
اسمارٹ آئی ڈی فارم کو تصدیق کرنے کے دو طریقے ہیں: بائیو میٹرک تصدیق (صرف موبائل ایپ پر دستیاب)
  1. فیملی کے افراد کی طرف سے (باپ، ماں، بھائی، بہن، بیٹا/ بیٹی (18 سال سے اوپر)،
  2. فوری رشتہ داروں کی طرف سے نانا /نانی، دادا/دادی، شریک حیات
تصدیق
  1. ممبر سینیٹ، قومی/صوبائی اسمبلی، لوکل باڈی، یا زکوٰۃ کمیٹی
  2. بنیادی تنخواہ سکیل 16 اور اس سے اوپر کے وفاقی/صوبائی حکومت کے افسران
  3. مسلح افواج اور سول مسلح افواج کے کمیشنڈ افسران
  4. بنیادی پے سکیل 16 اور اس سے اوپر کے افسران کے مساوی حیثیت کے مقامی اداروں کے افسران
  5. خود مختار اور نیم خود مختار اداروں کے افسران
  6. بنیادی تنخواہ سکیل 16 اور اس سے اوپر کے لیویز افسران
  7. سرکاری بینک اور سرکاری کارپوریشنوں کے افسران
  8. ہیڈ مین (لمبردار) اپنے گاؤں میں رہنے والے افراد کے حوالے سے
  9. کوئی دوسرا شخص یا افسر جسے اس سلسلے میں وفاقی حکومت یا اتھارٹی کی طرف سے اختیار دیا گیا ہو۔
  10. نادرا کے افسران بنیادی تنخواہ/این پی ایس/ کنٹریکٹ سکیل 16 اور اس سے اوپر
  11. خاندان کا سربراہ (گریڈ 16 اور اس سے اوپر کا) اپنے خاندان کے افراد کے سمارٹ قومی شناختی ا یف کی تصدیق کر سکتا ہے (سوائے اس کے اپنے تصدیق کنندہ فارم کے)
  12. پولیٹیکل ایجنٹ یا اسسٹنٹ پولیٹیکل ایجنٹ
:نوٹ موبائل ایپ پر بائیو میٹرک تصدیق کی صورت میں، تصدیق کنندہ کو اپنے انگلیوں کے نشانات اور ڈیجیٹل دستخط فراہم کرنے ہوں گے۔
میری سمارٹ نائیکوپ درخواست میں، کیا میں غیر ملکی ایڈریس کو موجودہ اور مستقل دونوں جگہوں میں شامل کر سکتا ہوں؟

نہیں، آپ موجودہ یا مستقل ایڈریس فیلڈ میں صرف ایک بار غیر ملکی پتہ شامل کر سکتے ہیں۔ دوسرا پتہ پاکستان کا ہونا چاہیے

میرا کیس آفیسر اضافی معاون دستاویزات مانگ رہا ہے۔ میں یہ دستاویزات کہاں اور کیسے بھیجوں؟
مطلوبہ دستاویزات فراہم کرنے کے دو طریقے ہیں۔ یا تو پاک آئی ڈینٹٹی ویب سائٹ یا موبائل ایپ پر اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان ہوں، اپنی موجودہ ایپلیکیشن کھولیں اور مطلوبہ دستاویزات اپ لوڈ دستاویزات کے ٹیب میں اپ لوڈ کریں یا آپ اسے براہ راست کیس آفیسر کو ای میل کے جواب میں فراہم کر سکتے ہیں۔
درخواست دیتے وقت ادائیگی پہلے کیوں لی جاتی ہے؟

فیس ادائیگی صرف اس صورت میں پہلے لی جاتی ہیں جب آپ اپنے شناختی کارڈ میں ترمیم کے لیے درخواست دیتے ہیں یا ا یف آر سی (فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ) کی درخواست دیتے ہیں۔ یہ ادائیگی درخواست دہندہ کو نادرا ڈیٹا بیس میں اپنی موجودہ معلومات تک رسائی اور تصدیق کرنے کی اجازت دیتی ہے۔

میں نے سمارٹ آئی ڈی کے لیے بیرون ملک سے درخواست دی ہے، کیا مجھے اب بھی فنگر پرنٹ فارم کی تصدیق کروانے کی ضرورت ہے؟
اگر آپ 6 ماہ سے زیادہ عرصے سے بیرون ملک قیام پزیر ہیں تو آپ کو اسمارٹ آئی ڈی کے بجاۓ قومی شناختی کارڈ برائے سمندر پار پاکستانی کے لیے اپلائی کرنا چاہیے بصورت دیگر اگر سمارٹ آئی ڈی ہی آپ کی مطلوبہ دستاویز ہے تو سمارٹ آئی ڈی فارم کی تصدیق کرنے کے دو طریقے ہیں بائیو میٹرک تصدیق (صرف موبائل ایپ پر دستیاب ہے )
  1. خون کے رشتہ داروں کی طرف سے (باپ، ماں، بھائی، بہن، بیٹا (18 سے اوپر)، بیٹی (18 سے اوپر)
  2. فوری رشتہ داروں کی طرف سے (نانا نانی/ (دادا/دادی)، شریک حیات)
تصدیق
  1. ممبر سینیٹ، قومی/صوبائی اسمبلی، لوکل باڈی، یا زکوٰۃ کمیٹی
  2. بنیادی تنخواہ سکیل 16 اور اس سے اوپر کے وفاقی/صوبائی حکومت کے افسران
  3. مسلح افواج اور سول مسلح افواج کے کمیشنڈ افسران
  4. بنیادی پے سکیل 16 اور اس سے اوپر کے افسران کے مساوی حیثیت کے مقامی اداروں کے افسران
  5. خود مختار اور نیم خود مختار اداروں کے افسران
  6. بنیادی تنخواہ سکیل 16 اور اس سے اوپر کے لیویز افسران
  7. سرکاری بینک اور سرکاری کارپوریشنوں کے افسران
  8. ہیڈ مین (لمبردار) اپنے گاؤں میں رہنے والے افراد کے حوالے سے
  9. کوئی دوسرا شخص یا افسر جو اس سلسلے میں وفاقی حکومت یا اتھارٹی کی طرف سے مجاز ہو سکتا ہے۔
  10. نادرا کے افسران بنیادی تنخواہ/این پی ایس/ کنٹریکٹ سکیل 16 اور اس سے اوپر
  11. خاندان کا سربراہ (گریڈ 16 اور اس سے اوپر کا) اپنے خاندان کے افراد کے CNICF کی تصدیق کر سکتا ہے (سوائے اس کے اپنے تصدیق کنندہ فارم کے)
  12. پولیٹیکل ایجنٹ (PA) یا اسسٹنٹ پولیٹیکل ایجنٹ (APA)
  13. نوٹ: موبائل ایپ پر بائیو میٹرک تصدیق کی صورت میں، تصدیق کنندہ کو اپنے انگلیوں کے نشانات لینے ہوں گے اور پاک آئی ڈینٹٹی موبائل ایپ پر اپنے ڈیجیٹل دستخط فراہم کرنے ہوں گے۔
مطلوبہ دستاویزات
آن لائن درخواست دینے کے لیے مجھے کن دستاویزات کی ضرورت ہے؟
مطلوبہ دستاویزات آپ کی منتخب کردہ درخواست کی قسم (سمارٹ نائیکوپ، سمارٹ آی ڈی، سمارٹ پاکستان اوریجن کارڈ، ا یف آر سی ، شناختی دستاویزات کی منسوخی) پر منحصر ہیں: درکار دستاویزات جاننے کے لیے نیچے دیئے گئے متعلقہ لنک پر کلک کرے :نوٹ آپ کی درخواست جمع کروانے کے بعد، آپ کے کیس کی نوعیت کے لحاظ سے آپ کے کیس آفیسر آپ سے اضافی دستاویزات کا تقاضہ کر سکتے ہیں۔
تیاری اور ترسیل کا وقت
میں اپنا شناختی کارڈ کیسے حاصل کروں گا؟

اندرون ملک درخواست دہندگان کے لیے، ٹی سی ایس ٹیم درخواست دہندہ سے ترسیل کے لیے فراہم کردہ رابطہ نمبر کے ذریعے رابطہ کرتی ہے، ایک بار جب ٹی سی ایس ٹیم کی طرف سے تصدیق موصول ہو جاتی ہے وہ اسے درخواست دہندہ کی دہلیز پر پہنچاتے ہیں۔ درخواست دہندہ تک رسائی نہ ہونے کی صورت میں، ٹی سی ایس کی ٹیم تین دن تک درخواست دہندہ سے رابطہ کرنے کی کوشش کرتی ہے، اس کے بعد شناختی کارڈ کو قریب ترین نادرا سینٹر ڈیلیورکر دیا جاتا ہے۔
بیرون ملک مقیم درخواست دہندگان کے لیے، ڈی ایچ ایل ٹیم شناختی کارڈ کی ترسیل سے پہلے درخواست دہندہ سے رابطہ کرتی ہے، ایک بار درخواست دہندہ کی طرف سے تصدیق موصول ہونے کے بعد، کارڈ درخواست دہندہ کی دہلیز پر پہنچا دیا جاتا ہے۔ درخواست دہندہ تک رسائی نہ ہونے کی صورت میں، ڈی ایچ ایل ٹیم مخصوص وقت کے بعد شناختی کارڈ کو قریبی پاکستانی سفارت خانے/مشن ڈیلیور کر دیتی ہے۔

میرے شناختی کارڈ پر کارروائی اور ترسیل کرنے میں کتنا وقت لگے گا ؟
کارڈ پرنٹنگ اور ڈیلیوری ٹائم لائنز منتخب کردہ درخواست کی قسم/ترجیح پر منحصر ہے جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے
  • ادائیگی کی تاریخ کے بعد نارمل کیٹیگری میں 31 کاروباری دن لگتے ہیں۔
  • ارجنٹ کیٹیگری میں ادائیگی کی تاریخ کے بعد 15 کاروباری دن لگتے ہیں۔
  • ادائیگی کی تاریخ کے بعد ایگزیکٹو زمرہ میں 10 کاروباری دن لگتے ہیں۔
:نوٹ نامکمل درخواست جس کے ساتھ مزید دستاویزات درکار ہوں، اس کی تکمیل میں زیادہ وقت لگ سکتا ہے۔
درخواست کی تکمیل
میں اپنی فراہم کردہ معلومات کا کہاں جائزہ لے سکتا / سکتی ہوں؟

آپ درخواست کو مکمل کرنے کے دوران کسی بھی وقت معلومات کا جائزہ لے سکتے ہیں یا پچھلے حصے کو چیک کر سکتے ہیں۔ مکمل شدہ سیکشن کے متعلقہ بار پر کلک کریں وہ سیکشن فراہم کردہ معلومات کے ساتھ کھل جائے گا۔ تمام حصے مکمل ہونے کے بعد آپ اپنی فراہم کردہ تمام معلومات کا جائزہ لے سکیں گے۔ تاہم، ایک بار ادائیگی مکمل ہو جانے کے بعد آپ ان فیلڈز میں مزید تبدیلیاں نہیں کر سکیں گے جو پہلے ہی مکمل ہو چکے ہیں۔

میں اپنی درخواست کو کیسے محفوظ کروں؟

متعلقہ سیکشن میں مکمل معلومات فراہم کرنے کے بعد، آپ کو ہر سیکشن کے دائیں نیچے محفوظ بٹن پر کلک کرنے کی ضرورت ہوگی۔

کیا مجھے اپنی درخواست جمع کرانے کے بعد کوئی تصدیق ملے گی؟

درخواست کو کامیابی سے جمع کرانے پر ایک تصدیقی ای میل خود بخود آپ کے پروفائل ای میل ایڈریس پر بھیج دیا جاتا ہے۔ ہو سکتا ہے، ای میل آپ کے ای میل کے جنک یا سپیم فولڈر میں موصول ہو جائے ۔ لہذا اگر آپ کو اپنے ان باکس میں نادرا پاک آئیڈینٹیٹی کی ای میل نہیں ملتی ہے تو براہ کرم جنک یا سپیم فولڈر کو چیک کرنا یقینی بنائیں۔

مجھے ہیڈ فیلڈ کے ساتھ کیا تعلق رکھنا چاہئے؟
:خاندان کے سربراہ کے ساتھ اپنا رشتہ درج ذیل کے طور پر منتخب کریں مثال :1 اگر درخواست دہندہ کے خاندان کا سربراہ والد ہے، تو درخواست دہندہ کو بچے کے طور پر سربراہ کے ساتھ تعلق کا انتخاب کرنا ہوگا۔ مثال :2 اگر درخواست گزار کے خاندان کا سربراہ شوہر ہے، تو درخواست دہندہ کو بیوی کے طور پر سربراہ کے ساتھ تعلق کا انتخاب کرنا ہوگا۔
اگر میں نے درخواست کا کوئی حصہ مکمل کر لیا ہے تو مجھے کیسے معلوم ہوگا؟

متعلقہ سیکشن میں تمام مطلوبہ معلومات داخل کرنے کے بعد، آپ سے معلومات کو محفوظ کرنے کے لیے کہا جائے گا، ایک بار محفوظ ہونے کے بعد، متعلقہ سیکشن کو کم سے کم کر دیا جائے گا اور سب سے اوپر متعلقہ ٹیب کو سبز رنگ کے نشان سے نشان زد کر دیا جائے گا۔

مجھے اپنی درخواست بھرنے میں مدد کی ضرورت ہے۔ میں کہاں رابطہ کروں؟
مدد اور رہنمائی کے لیے، آپ براہ راست این سی سی ا یم ایس کے ذریعے ہم سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ یا مخصوص معلومات کے لیے نیچے دیے گئے لنکس پر جائیں؛ اپلائی کرنے کا طریقہ کار ادائیگی کرنے کے رہنما اصول تصویر اپ لوڈ کے رہنما اصول فنگر پرنٹس اپ لوڈ کرنےکے رہنما اصول
اگر میں مکمل معلومات فراہم کرنے سے پہلے 'اپنی درخواست جمع کراؤں' تو کیا ہوگا؟

پاک آئی ڈینٹٹی کی ویب سائٹ اور موبائل ایپ آپ کو نامکمل درخواستیں جمع نہیں کرنے دے گی۔

کیا مجھے اسمارٹ نائیکوپ کی صورت میں بچے کے فنگر پرنٹس یا دستخط جمع کرانے کی ضرورت ہے؟

نہیں! آپ کو بچے/بچی کے لیے فنگر پرنٹس یا دستخط جمع کرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ اگر بچے/بچی کی عمر 14 سال سے کم ہے۔

درخواست کے زمرے
میں اپنے شناختی کارڈ کی تجدید کے لیے کب درخواست دے سکتا / سکتی ہوں؟

آپ اپنے شناختی کارڈ کی تجدید کے لیے درخواست دے سکتے ہیں اگر اس کی میعاد ختم ہو گئی ہو۔

میں اپنے اسمارٹ آئی ڈی میں ترمیم کے لیے کب درخواست دے سکتا / سکتی ہوں؟
اگر آپ درج ذیل معلومات میں سے کسی میں ترمیم کرنا چاہتے ہیں تو آپ ترمیم کے زمرے میں درخواست دے سکتے ہیں:
  • ازدواجی حیثیت
  • پتہ
  • تصویر
  • دستخط
  • مادری زبان
  • خون کے رشتہ دار کا اضافہ
  • قابلیت
  • رابطہ کی تفصیل
کیا میں پاک آئی ڈینٹٹی کے ذریعے نئے اسمارٹ آئی ڈی کے لیے درخواست دے سکتا /سکتی ہوں؟

نہیں، یہ سہولت نادرا پاک آئی ڈینٹٹی پر دستیاب نہیں ہے۔ نئے سمارٹ آئی ڈی کی درخواست کے لیےآپ کو قریب ترین نادرا سینٹر تشریف لے جانا ہوگا۔

میں اپنے پی او سی کی تجدید کے لیے کب درخواست دے سکتا / سکتی ہوں؟
آپ اپنے پی او سی کی تجدید کے لیے درخواست دے سکتے ہیں اگر اس کی میعاد ختم ہو گئی ہو۔
کیا نئے ایف آر سی کی درخواست دینے کے لیے تصاویر درکار ہیں؟

جی ہاں، آپ کو اپنی تصویر (درخواست دہندہ) کے ساتھ ساتھ ا یف آر سی کے لیے ان تمام فیملی اراکین کی تصاویر بھی فراہم کرنی ہوں گی جن کی عمر 18 سال سے کم ہے اور وہ سی آر سی (چائلڈ رجسٹریشن سرٹیفکیٹ) یا جووینائل کارڈ ہولڈر ہیں۔ اگر آپ کے وہ بہن، بھائی، بیٹا، بیٹی جو سی آر سی، جووینائل کارڈ یا نائکوپ کے حامل نہیں ہیں تو ان کا اندراج ایف آر سی میں ممکن نہیں۔

کیا میں سمارٹ نائیکوپ کے لیے اہل ہوں؟
:نئی رجسٹریشن آپ سمارٹ نائیکوپ کے اہل ہیں، اگر
  • آپ کے والدین/ بہن بھائی پاکستانی ہیں اور ان کے پاس پاکستانی شناختی کارڈ ہیں۔
  • :آپ بیرون ملک مقیم ہیں اور آپ کے پاس درج ذیل دستاویزات ہیں
    1. سفری دستاویز (پاسپورٹ، غیر معینہ مدت تک قیام کا کارڈ/رہائشی پرمٹ کارڈ/گرین کارڈ/سوجورن/ریذیڈنٹ کارڈ) یا
    2. ا یس-1 فارم (10 سال کی عمر تک) یا
    3. پیدائش کا سرٹیفکیٹ (3 سال کی عمر تک)۔
    :پہلے سے رجسٹرڈ
  • اگر آپ پہلے سے نادرا میں رجسٹرڈ ہیں اور (چائلڈ رجسٹریشن سرٹیفکیٹ)، جوونائل کارڈ، ( قومی شناختی کارڈ) یا اسمارٹ قومی شناختی کارڈکے حامل ہے اور بیرون ملک مقیم ہیں۔
میں اپنے شناختی کارڈ کے دوبارہ پرنٹ کے لیے کب درخواست دے سکتا/سکتی ہوں؟
آپ اپنے شناختی کارڈ کے دوبارہ پرنٹ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں اگر آپ کا شناختی کارڈ گم، چوری یا خراب ہو گیا ہے۔
میں اپنے سمارٹ نائیکوپ میں ترمیم کے لیے کب درخواست دے سکتا / سکتی ہوں؟

:اگر آپ درج ذیل معلومات میں سے کسی میں ترمیم کرنا چاہتے ہیں تو آپ اپنے سمارٹ نائیکوپ/ نائیکوپ میں ترمیم کے لیے درخواست دے سکتے ہیں

  1. نام
  2. والد اور والدہ کے نام کی اصلاح
  3. ازدواجی حیثیت
  4. پتہ
  5. پیدائش کی تاریخ
  6. تصویر
  7. دستخط
  8. قیام کا ملک
  9. پیدائش کا ملک
  10. مادری زبان
  11. رشتہ دار کا اضافہ
  12. قابلیت
  13. رابطے کی تفصیلات
میں نے غلط زمرے میں درخواست دی ہے۔ اب مجھے کیا کرنا چاہیے؟

اگر فیس کی ادائیگی نہیں کی گئی، تو اپنے پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں، "موجودہ درخواستوں" کے بٹن پر کلک کریں "اِن پروسیس ٹیب" پر آئیں اور "ایکشن" کالم میں ختم کے نشان پر کلک کریں اور آپ کی درخواست منسوخ کر دی جائے گی۔ منسوخی کے بعد، آپ نئی درخواست جمع کرا سکتے ہیں۔

اگر فیس ادائیگی ہو چکی ہے، تو آپ کو ہمیں سنٹرلائزڈ کمپلینٹ مینجمنٹ سسٹم (این سی سی ا یم ایس) کے ذریعے مطلع کرنے کی ضرورت ہے، متعلقہ تفصیلات جیسے ٹریکنگ آئی ڈی، شناختی کارڈ نمبر اور اسکرین شاٹس فراہم کریں۔

میں پاکستان اوریجن کارڈ (پی او سی ) کے لیے کب درخواست دے سکتا/سکتی ہوں؟

آپ پاکستان اوریجن کارڈ (پی او سی) کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ اگر

  • آپ پاکستانی شہری تھے اور پاکستانی شہریت چھوڑ چکے ہیں۔
  • آپ غیر ملکی شہری ہیں اور آپ کے والدین یا دادا/دادی، نانا/نانی پاکستانی ہیں یا تھے۔
  • آپ غیر ملکی شہری ہیں اور آپ کا کوئی رشتہ دار (بھائی، بہن، چچا/ چاچی، ماموں/مامی، خالہ) پاکستانی شہری ہیں یا تھے۔
  • آپ غیر ملکی شہری ہیں اور ایک پاکستانی/سابق پاکستانی شہری کی زوجیت میں ہیں
میں اپنے پی او سی میں ترمیم کے لیے کب درخواست دے سکتا / سکتی ہوں؟
آپ پی او سی میں ترمیم کے لیے درخواست دے سکتے ہیں اگر آپ مندرجہ ذیل میں سے کوئی معلومات تبدیل کرنا چاہتے ہیں جیسے
  • ازدواجی حیثیت
  • پتہ
  • نام
  • تاریخ پیدائش
  • پاسپورٹ جاری کرنے والے ملک
  • خون کے رشتہ داروں کی شمولیت
فیس کی ادائیگی
کیا میں کسی اور کے کریڈٹ/ڈیبٹ کارڈ سے ادائیگی کر سکتا / سکتی ہوں؟

جی ہاں

میں درخواست کی فیس کیسے ادا کروں؟

آپ کریڈٹ/ڈیبٹ کارڈ (صرف ویزا اور ماسٹر کارڈ) کے ذریعے پاک آئی ڈینٹٹی پر فیس آن لائن ادا کر سکتے ہیں۔ مزید برآں آپ سمارٹ قومی شناختی کارڈ اور فیملی رجسٹریشن سرٹفیکیٹ کی فیس ادا‏ئیگی ای-سہولت، جیز کیش اور ایزی پیسہ سے بھی کر سکتے ہیں۔

کیا کیش آن ڈیلیوری کی سہولت دستیاب ہے؟

نہیں، کیش آن ڈیلیوری کی سہولت دستیاب نہیں ہے۔

درخواست کی ٹریکنگ
کیا میں اپنی درخواست کی حیثیت کو دستی طور پر ٹریک کر سکتا/سکتی ہوں؟
جی ہاں، اپنی درخواست کی حیثیت جاننے کے لیے آپ ذیل میں دیے گیے لنک پر جائے، اپنی ٹریکنگ آئی ڈی اور کیپچا درج کریں اور "اپنی درخواست کو ٹریک کریں" کے بٹن پر کلک کریں۔ آپ کو سکرین پر درخواست کی حیثیت کے بارے میں مطلع کر دیا جائے گا۔ یا اندرون ملک پاکستانی اپنی ٹریکنگ آئی ڈی 8400 پر ایس ایم ایس کر کے اپنی درخواست کی حیثیت کے بارے میں جان سکتے ہیں۔
کیا مجھے میری درخواست کی حیثیت کے بارے میں مطلع کیا جائے گا؟
:پاکستان میں رہنے والے درخواست دہندگان :سسٹم فراہم کردہ موبائل نمبر پر صرف درخواست جمع کروانے اور کارڈ کی پرنٹنگ کی اطلاع فراہم کرے گا، جبکہ ای میل ایڈریس پر درج ذیل مراحل کی آگاہی فراہم کرے گا
  • پاک آئی ڈینٹٹی اکاؤنٹ کی رجسٹریشن
  • فیس جمع کروانا
  • درخواست جمع کروانا
  • درخواست کی منظوری/مسترد/منسوخی اور کارڈ پرنٹنگ
  • کارڈ کی ترسیل
:بیرون ملک مقیم درخواست دہندگان :سسٹم صرف رجسٹرڈ ای میل ایڈریس کے ذریعے مندرجہ ذیل مراحل کے بارے میں مطلع کرے گا
  • پاک آئی ڈینٹٹیاکاؤنٹ کی رجسٹریشن
  • فیس جمع کروانا
  • درخواست جمع کروانا
  • درخواست کی منظوری/مسترد/منسوخی اور کارڈ پرنٹنگ
  • کارڈ کی ترسیل
رقم کی واپسی کی تفصیلات
رقم کی واپسی کے لیے درخواست کیسے دی جائے؟

رقم کی واپسی کے لیے درخواست دینے کے اقدامات یہ ہیں۔

  1. اپنے پاک آ‏‏ئی ڈی اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں۔
  2. "نئی درخواست" کے بٹن پر کلک کریں۔
  3. اختیارات کی فہرست سے"پاک آ‏ئی ڈی فیس واپسی کی درخواست" کو منتخب کریں۔
  4. حوالہ ٹریکنگ آ‏‏ئی ڈی درج کریں جس کے خلاف فیس کی واپسی کی درخواست دی جا رہی ہیں۔ درخواست شروع کریں کے بٹن پر کلک کرکے درخواست شروع کریں۔
  5. معلومات کا جائزہ لیں اور جاری رکھیں کے بٹن پر کلک کریں۔
  6. براہ کرم رقم کی واپسی کی وجہ بتائیں،چیک باکسز کو منتخب کریں اور درخواست جمع کریں کے بٹن پر کلک کریں۔
  7. درخواست جمع کرنے کے بعد، آپ کوسکرین پر درخواست کامیابی کے ساتھ جمع کرانے کا پیغام ملے گا جس میں فیس واپسی کی درخواست کی ٹریکنگ آئی ڈی بھی ظاہر ہوگی۔

میں ر قم کی واپسی کے لیے کب اہل ہوں؟

فیس جمع کرانے کے 6 ماہ کی مدت کے اندر رقم کی واپسی کا دعوی کیا جانا چاہئے۔ ایک درخواست دہندہ :کو صرف رقم کی واپسی کے لیے غور کیا جا سکتا ہے اگر

  • درخواست گزار نے غلط زمرے میں درخواست دی ہے۔
  • درخواست گزار کے فنگر پرنٹس مماثل نہیں ہیں۔
  • درخواست جمع نہیں کی گئی ہے اور درخواست دہندہ کسی حقیقی وجہ سے اس کے ساتھ آگے نہیں بڑھنا چاہتا ہے۔
  • درخواست دہندہ مطلوبہ زمرہ کے لیے اہل نہیں ہے۔

موبائل:  1777 

+92 51 111 786 100

حقوق ۲۰۲۳ء نادرا۔ جملہ حقوق محفوظ ہیں۔

Version : 1.2.1

حقوق ۲۰۲۴ء نادرا۔ جملہ حقوق محفوظ ہیں۔

Version : 1.2.1